De Fries

Het is bizar, het is absurd. Eén avond een jongen zien en ik ben verloren. Dit ben ik niet, dit hoort niet. Het is onlogisch en irreëel. Er is geen kans dat het werkt, hij woont miljoenen kilometers verderop en een eerste date betekent op deze manier dan gemiddeld. Op het moment dat we afspreken laten we meteen blijken dat we het wel zien zitten. Maar wat nou als het de omgeving en de spanning was? Wat nou als hij in het licht veel minder leuk is?

Een vriendelijk verzoek aan alle twijfels en vragen in mijn hoofd; zouden jullie iemand anders willen gaan lastigvallen? Het is lang geleden dat ik overvallen werd door een geval van acute verliefdheid en het is verdomde moeilijk functioneren kan ik je vertellen! Kunnen medici hier niet eens iets tegen uitvinden? Wat moet ik doen, wat moet ik laten?

Ik zal jullie niet langer lastigvallen met mijn gezeur, en proberen zelf een oplossing te zoeken. Proberen, want garant staan kan ik niet, voor hetzelfde geval ben ik dinsdag weer van de partij met een gefrustreerd verhaal. Eerst even een weekend naar Luik, hopelijk alles uit mijn hoofd zetten!

Geef een reactie

