Held

Ik vind mezelf een held en heb dit weekend mijn eigen respect afgedwongen. Waar ik normaal iemand ben die makkelijk opgeeft, de persoon die zich opoffert om wel bij de tassen te wachten terwijl iemand anders een spannende actie onderneemt, heb ik afgelopen weekend mijn eigen grenzen overwonnen. Ik heb een trap beklommen. In Luik.

Deze trap om precies te zijn en zo heel slecht ging het me niet af. Ik ben trots. Terecht, al zeg ik het zelf. Misschien moet ik vaker dit soort dingen doen, want het gevoel dat het me geeft is best kicken. Nu nog op zoek naar uitdagingen die ook nog een beetje leuk zijn qua omgeving. Wellicht de Spaanse trappen?

De Fries is er trouwens nog steed, in mijn hoofd. En ik denk dat ik hem lekker daar laat.

Geef een reactie

