Feest

Waarom kan ik niet eeuwig student blijven? Momenteel heb ik zo’n heerlijk leven dat ik er niet aan moet denken om over een aantal jaar elke dag na mijn bruine bammetjes om 8 uur op de fiets naar mijn werk te stappen en om 18 uur na een bezoek aan de supermarkt mijn lief een kus te geven en vervolgens te gaan koken. ’s Avonds sporten, een filmpje kijken of naar vrienden en vervolgens de volgende dag hetzelfde riedeltje, de dag daarna weer en dat veertig jaar lang. Of vijftig.

Nu beslis ik ’s middags wat ik ’s avonds ga doen omdat ik ’s ochtends nog in bed lig bij te komen. Nu moet ik zeggen dat dit weekend een ultiem weekend was, maar dat ik daardoor wel besef dat ik stiekem bang ben om groot te worden. Mijn gevoel zegt namelijk dat het alleen maar bergafwaarts kan gaan vanaf hier. Na deze omschrijvingen van een perfect weekend zijn jullie wellicht al benieuwd.

Zoals het een goede student betaamt begon mijn weekend al op donderdag. Geen bijzondere avond, maar een erg gezellige borrel op mijn vereniging met de nodige drankjes. De volgende avond was een stuk spectaculairder; de playbackshow van mijn studentenvereniging waarmee we zelfs een podiumplaats in de wacht sleepten!

De dag daarna had ik een housewarming van een vriendinnetje, met nieuwe mensen en veel drank(spelletjes). De dag daarna wéér een housewarming, ditmaal van een dispuutsgenootje. Met barbeque en naderhand nog een bezoek aan de kroeg.

En gisteren; koninginnedag! Topdag, heerlijk met vriendinnetjes gebarbequed en de verjaardag van de koningin gevierd!

Geef een reactie

