Ik was vijftien en verliefd.

Voor jou brand er altijd een lichtje
Om me te vinden in de duisternis
Sluit je ogen en ga liggen
Dan zul je zin waar het lichtje is

Voor jou is er altijd een schouder
Om op te huilen en te steunen
Als de dagen even zwaar zijn
Mag je altjid op me leunen

Voor jou is er altijd een moment
Waarop je me kunt bereiken
Dus pak mijn hand wanneer je wilt
Je hoeft alleen nog maar te reiken

————————

het licht van binnen
is de warmte van jou, van binnen
het licht dat je doet stralen
is het licht uit je ziel
geeft het een plaats
het is zo zeldzaam
schoonheid zit niet buiten
pure schoonheid zit binnen in jou
laat het schijnen om je heen
en zie! wat het jou zal geven
schoonheid van puur intense warmte
die jou hart nog meer zal gaan verwarmen
durf het aan, en kijk het aan
aan een ieder!, en zonder schroom
dan zal je zien, je bent niet alleen.
diep van binnen zit het licht
geeft het een kans
om het te dansen in het licht

————————————–

En als je even na wilt denken;

Ik houd van jou,
wat betekent dat voor mij?
Wat is houden van..is dat liefde
liefde…is dat vriendschap?
kan je deze emoties los zien van elkaar?

ja je bent mijn vriend, mijn maatje
ik voel liefde in mijn hart
Alles is met elkaar verbonden
liefde kan niet zonder vrienschap..
Ik kan niet van jou houden zonder je lief te hebben.

Maar kan ik van jou houden zonder
mijzelf lief te hebben?
En ben ik dan mijn eigen vriend,
voel ik liefde voor mijzelf?

Zo éénvoudig is “ik houd van jou” dus niet
en we zeggen het soms zo makkelijk

Geef een reactie

