Day zero project.

Ook ik ben ervoor gezwicht. Ik heb gisteren een lijst opgesteld van 101 doelen die ik in de komende 1001 dagen (ruim 2.5 jaar) moet zien te verwezenlijken. Het klinkt makkelijker dan het is; die 101 doelen. Enerzijds wil je haalbare doelen, maar anderzijds wil je ook uitdagingen. Doe drie keer boodschappen is haalbaar, maar het zal niemand ene flikker verbazen of boeien als het ook daadwerkelijk lukt.
Vrede in het Midden-Oosten daarentegen is een onwijze uitdaging, eentje waarvan ik weet dat iedereen steil achterover zal slaan als het lukt, maar in mijn positie niet geheel haalbaar voor maandag 29 februari 2016.

Met dit uitgangspunt heb ik dus lang zitten googlen, alle tegengekomen ideeën tegen elkaar afgewogen en een zorgvuldig uitgezochte lijst samengesteld. Nu komt de volgende uitdaging: me ook daadwerkelijk aan deze lijst houden, en ervoor zorgen dat ik over ruim 2 jaar en 8 maanden alle doelen op deze lijst behaald heb.

Ik ben erg benieuwd of dit zal lukken, en ik zal in elk geval jullie regelmatig op de hoogte houden over welke vorderingen ik boek met betrekking tot mijn 101 doelen!

Geef een reactie

