De eerste stappen zijn genomen!

Een goed begin maakt het halve werk, en daarom ben ik maar enthousiast aan de eerste van mijn doelen begonnen! 🙂 Ik heb zojuist een brief naar mezelf gestuurd over hoe mijn leven er op dit moment uitziet, en wat ik aan het eind van deze 1001 dagen bereikt hoop te hebben. Deze wordt op 29 februari 2016 gemaild, en ik ben heel erg benieuwd hoe ik er dan tegenaan kijk! Tegen die tijd zal ik de brief ook plaatsen, maar dat doe ik nu niet omdat ik het niet leuk vind om hem weer terug te kunnen lezen 🙂 .

Ook heb ik mijn eerste 500 rijstkorrels verdiend op freerice.com. Het lijkt niet veel, maar het is iets! En aangezien ik weet dat ik het nooit ga trekken om in één dag 100.000 rijstkorrels te verdienen, doe ik liever af en toe een beetje.

En helemaal onderaan de lijst is ook een beetje progressie geboekt: ik heb meegedaan aan mijn eerste prijsvraag! Vanmiddag heb ik via de Viva-site beantwoord over welke stad het liedje ‘Empire State of Mind’ van Alicia Keys ging, in de hoop twee tickets te winnen voor haar concert komende vrijdag. Heel benieuwd of het gaat lukken!

Geef een reactie

