Een gezegend 2014!

Ik moest vanmiddag heel hard lachen om dit artikel van de speld, en ik vind dat een gezegend 2014 volgend jaar een eerste plek verdient, dus bij deze nogmaals; een gezegend 2014! Ik hoop dat dit jaar voor iedereen het beste uit 2013 brengt, en al het slechte in 2013 achterlaat. Voor mezelf hoop ik (eindelijk! 😉 ) op een propedeuse, maar verder vooral op veel mooie herinneringen. Ik hoop op talloze keren de slappe lach, op random gesprekken midden in de nacht, op spontane etentjes, geplande filmmarathons, veel plezier, liefde en gezondheid. Aan goede voornemens doe ik niet, omdat ik nog genoeg doelen af te werken heb en ik het onzin vind om alleen op 1 januari dingen te kunnen veranderen. Bovendien, als ik goede voornemens had (bijvoorbeeld; houd een normaal ritme aan, ga elke dag sporten, doe iets aan je studie, eet gezond, blijf met je tengels van bezette mannen af) dan vermoed ik dat ik die allemaal nu al gebroken had. Dus gelukkig heb ik ze niet.

Maar misschien is mijn day zero lijst wel één en al goed voornemen, en zelfs wat dat betreft ben ik lekker bezig. Dat hyvesspel waar ik het de vorige keer over had, daar was ik uiteindelijk toch niet zo enthousiast over en dat is ‘verdwenen’ tijdens het dobbelspel. Oeps. Nou, dat biedt alleen maar meer ruimte voor écht leuke spellen 😉 . En over ruimte gesproken; ik ben verhuisd! Ik woon nu dubbel zo groot, en driedubbel zo mooi! Mijn nieuwe huisgenootjes zijn leuk, dus ik ben tevreden. Dat is in elk geval één doel dat afgestreept kan worden. En okee, ik was dan wel verhuisd, maar wel naar een kamer zonder gordijnen. Daarom vind ik dat doel 65 ook best voor deze kamer mag gelden. De gordijnen zijn inmiddels aangeschaft, ze moeten ‘alleen nog even’ worden opgehangen, maar dat maakt dat ik toch al halverwege het doel ben!

En! Ik heb voor het eerst in mijn leven sushi gegeten. Ik dacht dat ik geen fan was, en dat blijkt zo te zijn. Maar daarmee heb ik wel twee doelen in één klap verwezenlijkt. Ik heb bij een nieuw restaurant gegeten én dus iets wat ik nog niet eerder heb gehad waarbij ik bij zowel bij doel 16 als doel 17 weer een stapje dichterbij het verwezenlijken kom! Helaas was ik over zowel de sushi als het restaurant niet heel enthousiast, dus dat was jammer. Gelukkig was (de rest van) het eten wel goed! Het eten was ook nog eens met middelbare school vriendinnen, dus in één avond heb ik zo drie doelen er doorheen gejaagd, wat een prestatie!

Binnenkort ga ik weer verder met andere doelen. Het valt me op dat ik alle ‘persoonlijke verzorging’ doelen voor mij uitschuif, terwijl dat júist de doelen met uitdaging zijn – hoewel dat waarschijnlijk ook wel weer genoeg over mij zegt. Ook ben ik van plan om in elk geval dit voorjaar nog een aantal kamer pimp doelen uit te voeren; het maken van een fotocollage en het oppimpen van mijn kastjes, omdat ze dan zo tof in mijn nieuwe kamer zullen staan!

Geef een reactie

