Beekse Bergen!

Image

Afgelopen zaterdag ben ik met drie vriendinnen naar Beekse Bergen geweest. Het was tof! Ik had er niet eens bij stilgestaan dat het een day zero doel was, hoewel ik het achteraf wel weer vermoedde. Maar doel 71 was inderdaad drie keer een dierentuin/pretpark bezoeken. Jeeh! Ik ben blij met het behalen van eenderde van dit doel met zo’n leuke dag, met allemaal leuke dieren! Hoewel er helaas wel veel nog opengebroken lag :/

Daarnaast heb ik ook nog een aantal kleinere vorderingen gemaakt/gehaald;

 – Ik heb een fotocollage gemaakt en opgehangen! In verband met de privacy zal ik hier helaas geen foto plaatsen 😉

 – Ik heb een boek uitgelezen, met de letter T! Toen ik je zag, van Isa Hoes. Tof boek 🙂 Heel mooi om te lezen hoe zij omging met Antonie, en hoe zijn laatste dagen/uren waren.

 – Tijdens een Disneymarathon heb ik weer een paar alfabetfilms gezien!

 

En ondertussen vordert het aantal rijstkorrels dat ik verzamel op freerice.org ook gestaag, dus dat gaat lekker 🙂

Plaats een reactie